czwartek, 28 kwietnia 2011

.co wczoraj pytaniem ,dziś odpowiedzią.




nawet gdybyś chciał, w tym sensu nie znajdziesz.









i uważaj co robisz , bym przepadkiem nie musiała ci przypierdolić tak dla opamiętania skarbie.











kłamstwo za kłamstwem, ludzie boją się prawdy.


to miłość przed którą wielu ostrzegało . ♥













Sens życia zamknięty w kilku momentach , rzeczach i osobach.












A prawda jest taka , że zbyt dużo sobie wyobrażam , a za mało wiem.












przyjaźń to przyjaźń. nie powinna mieć definicji.













Zasrana miłość , pieprzone sny , kurewskie zaufanie .












Ty urodą zyskasz dużo znajomych . Ja charakterem zyskam prawdziwych przyjaciół .














Zatańczyć na szczycie świata i pierdolić straty!










jesteśmy tymi, którzy za dużo piją i głośno klną..














Życie to nie gra, nie daj się wylogować.





po prostu usiądź obok mnie i zapomnijmy o świecie.< 3














neony w moim mieście zmuszają, zmuszają do miłości .


























miłość , obsesja , fascynacja .










Gadu-gadu i sms'y to nie miłość. To iluzja, która musi się kiedyś skończyć.














będę. nawet gdyby świat miał się zawalić.


moja głowa to istny śmietnik kłamstw.














Nadszedł czas zmierzyć się z prawdą .














myślę, że nasza relacja wejdzie na wyższy szczebel, na wyższy level, crazy love forever.













nie rozumiesz mnie?! to może zainstaluj sobie winampa i odtwarzaj w zwolnionym tempie.















Czasami naprawdę wolałabym nie wiedzieć pewnych rzeczy .














masz cycki, masz wszystko.
















- zdrowie fajnych panów
- czyli nie pijemy?





to proste, boisz się swoich uczuć













dbam o to, żebyście mieli o czym namiętnie plotkować .. ;-]















a może jak tupnę nogą to mnie zauważy?











Wcześniej milczałam, po prostu było mi szkoda słów.













Ja się pytam, gdzie jest ten dzień pomiędzy sobotą, a niedzielą?! ;p











na wszystkie cztery strony ten świat popierdolony jest..














'ogarnąć się i wrócić do teraźniejszości ' .
łatwo powiedzieć trudniej wykonać .














nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem , czas rozlać wódkę . ;D















cisza jest gorsza od braku tlenu














Oficjalnie informuję, że wyczerpał się mój limit cierpliwości na dziś, proszę mnie już nie irytować, inaczej poprzegryzam kable od komputera !














Chciałam tylko takiego mojego, prywatnego `małego księcia`, a dali mi pustego zadumanego w sobie Romeo.








patrz jej w oczy i czytaj co chce usłyszeć.
















Na gadu powinien być status 'poczekaj muszę ogarnąć o co Ci chodzi'.














za szczerość nie przepraszam , proste .













This is my heart, to you it breaks, just take and dont break it . / To moje serce , dla Ciebie złamane, po prostu weź je i nie łam już więcej.


Jestem przykładem na to, że nieważne jak człowiek Cie zrani, ty i tak potrafisz zajebiście się od niego uzależnić..





















chciałam się tylko dowiedzieć jaki on jest . nie miałam w planach miłości .














Jeśli Ci zależy, to mi to powiedz. Jeśli nie - po prostu nie rób mi nadziei.












a później pierdolnął nią w kąt.














najtrudniejszy jest koniec miesiąca. zwłaszcza ostatnie trzydzieści dni xd
















Dobry przyjaciel zna wszystkie Twoje najlepsze historie . Najlepszy przyjaciel przeżył je z tobą .















żeby nie było zbyt wesoło , to coś musiało się spierdolić .

















Pogubiłam się w lubieniu i nie lubieniu Ciebie, jestem pojebana.















- Dziadku mam problem kocham chłopaka który chyba mnie olewa . - Napisz mi jego adres a ja ide 
poszukać odpowiedniej siekiery ;d















-ej czemu ty zawsze piszesz "pierdziele" zamiast "pierdole"?
-bo jestem kulturalny, kurwa. xd




Obiecała sobie , że za każdym razem gdy będzie o nim myśleć puści mu sygnał . gdy wstał i spojrzał na telefon miał 329 nieodebranych połączeń od nieznanego numeru..

















mam niezdrowy zwyczaj oddalania się od ludzi, tylko po to, żeby sprawdzić czy będą mnie gonić.
















. samotny spacer po krainie życia .














łapiąc przypadkową osobę za rękę, tak przypadkiem się w niej zakochaj.













heroina po żyłach krąży , a ja zapominam o Tobie .















wiem , że mam jeszcze czas . ale boję się , że niedługo obejrzę się i zobaczę ile straciłam .















pierdole to jaranie , bo mi tego nie potrzeba ale wiem, że zalegalizować zioło tu trzeba. xd














kiedyś przyjaźń jak impregnowane drewno , teraz cienka linia którą przerwie wszystko .
















chodziliśmy nie szukając się, ale wiedząc, że chodzimy po to, żeby się znaleźć.













nie mów mi co jest słuszne, wystarczająco długo myślę o tym, zanim usnę.













skurwysyństwo masz we krwi.















Twojego życia pozostały sekundy....
















i nie będzie Cię nawet w końcowych napisach..














kiedyś miałam zwyczaj każdego wieczoru wyobrażać sobie sytuacje minionego dnia, jednak tak jak ja chciałabym, aby one wyglądały. odkąd mam Ciebie jest to zbędne. Każda chwila z Tobą jest idealna.















sprawie że nie będziesz mógł odciągnąć wzroku od jej oczu i ust, niemalże będziesz czuł jej zapach i słyszał stabilny puls.













.co wczoraj pytaniem ,dziś odpowiedzią.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz