wtorek, 5 kwietnia 2011





Może szukamy sekretów, bo nie dowierzamy umysłowi.







Wszystko na co mam ochotę jest niemoralne, nielegalne albo tuczące.






i codziennie rano gdy się obudzisz, twój dzień będzie piątkiem trzynastego.







śmiać się nie patrząc na nic , nigdy nie znając granic






Całe google przewróciłam do góry nogami. Ale i tak nie znalazłam odpowiedzi na pytanie, co się z nami stało...

 

 

 

 

 

 

Uwielbiam ten stan, gdy kładę się wieczorem do łóżka i wszystko staje się możliwe. Wyobraźnia działa cuda.

 

 

 

 

 

jeżeli już kłamać to pięknie.

 

 

 

 

 

Dużo łatwiej jest powiedzieć 'wszystko w porządku', niż tłumaczyć, dlaczego najchętniej rozwaliłabyś łeb o ścianę.

 

 

 

 

 

ze szmaty jedwabiu nie zrobisz -.-.

 

 

 

 

wczuj się w moją sytuację, a potem powiedz jak było .

 

 

 

 

Wiesz dobrze, że bywają takie momenty, kiedy uśmiechasz się tylko po to, żeby się nie rozpłakać.

 

 

 

 

 

dzień za dniem, godzina za godziną, minuta za minutą, sekunda za sekundą a u nas jak się jebało tak się jebie dalej.

 

 

 

 

Są grzechy, które popełniam z uśmiechem na twarzy. ;D

 

 

 

 

Ja dla Ciebie niewidoczna, Ty dla mnie niedostępny.

 

 

 

 

Najgorsza jest walka pomiędzy tym co widzisz, a tym co czujesz.

 

 

 

 

Skończyło się marzenie, zaczęło się życie.

 

 

 

 

nie mam sił na kłótnie z losem.

 

 

 

wolałabym, żeby mnie nienawidził niż był obojętny.

 

 

 

 

 

Ten nasz beznadziejny romans popijam kawą.

 

 

 

 

 

myślisz że mogłabym być twoim 'wszystkim' ?






ból jest chujowy, ale uczy.

 

 

 

 

przeklinamy, palimy papierosy i pijemy alkohol w nadmiernych ilościach, ale nadal jesteśmy damami . ;>

 

 

 

 

 

Fuckin' perfect ♥

 

 

 

 

 

Twój uśmiech najlepszym prezentem tego dnia .; *

 

 

1 komentarz: