sobota, 12 listopada 2011

Sidney Polak feat. East West Rockers - Blask ♥






 `jak będzie chujowo to się najebiemy i będzie zajebiście.





Bawię się w berka z życiem i tworzę swój własny raj na ziemi.








Pozdrawiam ludzi, którzy znikają gdy są najbardziej potrzebni.










nie, ja nie wierze, że ta przyjaźń dotrwa do końca naszych dni, przepraszam.












jedyna rzecz, której można być pewnym na tym świecie, to tabliczka mnożenia.
pierdolić ten cały sentyment.



















Paradoksalne, że przez te przyjemne wspomnienia cierpimy najbardziej.











Zginę z uśmiechem na wargach, krzycząc głośno, że kocham to czego już nie ma.









Uwielbiam spacery, ostatnio pokonuję kilometry.











Stawaliśmy często przy oknie i zdmuchiwaliśmy gwiazdy.











Świat jest teatrem, aktorami ludzie , którzy kolejno wchodzą i znikają ze sceny.
- Kim chcesz być w przyszłości?
 - Chcę być szczęśliwa.
 - Chyba nie zrozumiałaś pytania.
- Nie, to Ty nie rozumiesz życia.












czasami bywają chwile kiedy myślisz, że straciłaś już wszystko.











Blokujesz mi życie. Wyjdź.











to dzięki tobie przez ten jeden moment poczułam się tak cholernie wyjątkowa .









Wciąż nie potrafimy dbać o ulicę, a chcemy podbijać kosmos i dzielić się księżycem .
'Rzeczywistość jest jedynym efektem niedoboru alkoholu.











Beż żadnych zasad, bez przysiąg, róbmy to jak nam się podoba.









- a dla ciebie czym jest miłość ?.
- pij , nie pierdol . ; dd












' Niektórych rzeczy nie da się ogarnąć rozumem, więc trzeba mieć je w dupie '












przeklinamy, palimy papierosy i pijemy alkohol w nadmiernych ilościach, ale nadal jesteśmy damami.
‘Dobra, będziesz coś chciał..’ – Jako szantaż wszech czasów.











Muzyka - jedyny ogólnodostępny balsam leczący złamane serca, smutek i depresję.













i oto ' spierdalaj ' znów stało się odwieczną odpowiedzią na wszystko .








z planów na przyszłość możesz mnie wykreślić .












aż pewnego dnia powiem sobie skromnie - wszystko czego chciałam dzisiaj już należy do mnie.






-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Komentować kurwa, bo znajdę i zgwałcę ! ;p

1 komentarz:

  1. `aż pewnego dnia powiem sobie skromnie - wszystko czego chciałam dzisiaj już należy do mnie.

    kocham <3

    OdpowiedzUsuń