piątek, 30 grudnia 2011

Youtopia . ♥





Chciałaby odpocząć od świata, nie myśląc o wczoraj ani jutrze, iść do przodu, żyjąc chwilą. Tak, tego by chciała.







już nie pachnie malinami. ostatnio wszystko jest trochę inne.










jeżeli podczas sms'owania nie wysyłam minek, to wiedz, że coś się dzieje..











Tyle słów, które nie powinny być wypowiedziane- to one nas zniszczyły.











Więc jeśli masz uczucia, przestań je kryć.














Dopiero, gdy stracimy wszystko, stajemy się zdolni do wszystkiego.













I wtedy życie okazuje się być jak domino, gdy nie wychodzi jedno, wali się wszystko.
















Być człowiekiem, który zawsze ma te lepsze dni.








Przecież, to tylko parę pocałunków, tylko parę wyznań.










Nie lubię komuś ufać, bo wtedy tracę zaufanie do samej siebie.
















gdyby mój tata wiedział , ile przez Ciebie płaczę - zajebałby Cię .





czy twoje słowa mają głębszy, ukryty sens ?












niekiedy samo ' przepraszam ' nic nie zmieni , więc musisz odłożyć słowa na bok i brać się za czyny .












może my wszyscy jesteśmy po prostu zagubionymi duszami,szukającymi czegoś, co w ogóle nie istnieje?











Może i trudno ze mną żyć, ale w sumie zastrzelić też szkoda.














Niektórym do szczęścia brakuje naprawdę jedynie szczęścia.












    
on kochał piwo, ona raczej wódkę. przejmował się chwilą, ona raczej jutrem.















Kiedyś może zrozumiesz jak trudno jest walczyć ponownie o to co straciło się z głupoty.













Odpalam papierosa i wiem, że skradam życiu jeszcze jeden oddech.







Często wspominamy chwile, które kiedyś dawały nam szczęście, ze łzami w oczach uświadamiając sobie, że w życiu nie raz spieprzyliśmy to, czego w tej chwili brakuje nam najbardziej. Brakuje Nam ludzi, którzy chociaż przez chwilę pojawiły się w naszym życiu.












Nie płaczę po to, by wzbudzić litość. Po prostu mi źle.















Więcej uśmiechu - tego życzę sobie na kolejny rok .















nazywasz go szczęściem , chociaż to on przynosi Ci najwięcej bólu .














Co Cię nie zabije, zapewne zrobi z ciebie oziębłą sukę.









Najważniejsze, to pragnąć czegoś zawzięcie, namiętnie, aż do utraty świadomości.








A dziś jesteś mi bardziej obcy niż kiedykolwiek.














Czuję, że jeszcze będziemy znaczyć dla siebie więcej niż wszystko.
















Jakie to okrutne, że ludzie, którzy w ogóle nas nie potrzebują, są dla nas wszystkim.











Tylko jedna osoba zna mnie na wylot, za nielicznych oddam życie.








i znowu być małą dziewczynką, która nie może zapamiętać ile ma lat .














trochę za późno na przeprosiny .












im bardziej Cię drażnię, tym bardziej mnie to bawi.











Pięknie to zjebałam. Po mistrzowsku.












tego o czym z tobą milczałam nie zapomnę do końca życia .













     
To nie jest tak , że dzisiaj mnie chcesz , a jutro masz.












Leżąc w łóżku pewnego wieczoru zastanawiała się, jakby to było gdyby wtedy nie powiedziała kilku słów za dużo.














drogi mikołaju. zrobiłeś mnie w chuja. dziękuję.













Przychodzi taki moment, kiedy masz dość grania grzecznej dziewczynki. Wtedy bierzesz do ręki wódkę i idziesz się najebać.












Bo w życiu albo ma się wyjebane, albo ma się depresje.











Istnieją na świecie takie osoby, dla których warto było poświęcić więcej.












Fajnie jest mieć ludzi którym można powiedzieć wszystko, z którymi można robić rzeczy niemożliwe.









To tylko słowa, mogę nimi czarować.











Jakby ktoś przeczytał kiedyś moje archiwum, zamknąłby mnie w psychiatryku.











Mój uśmiech mówi Ci codziennie, że wygrałam.













tylko z Tobą chciałam tak po prostu, dogonić marzenia.













Czasem wolałabym nie czuć nic, tak po prostu być jebaną suką z sercem z kamienia.












Myślę, ze faceci mają jakiś szósty zmysł. Zmysł o nazwie 'spierdolmy życie jakiejś naiwnej dziewczynie.'













pije by zapomnieć , ale każdy kieliszek wznoszę za Twoje zdrowie ..
 
 
 

1 komentarz: