środa, 4 stycznia 2012

fałszywe spojrzenia .








Bo nie potrzeba mi stu koleżków od melanżu, ale kilku prawdziwych ludzi bez fałszu.








Niezapomniane chwile, tego nie da się wymazać.








Wiem, że wiele rozchylało przed tobą nogi, ale czy jakaś rozchyliła przed Tobą serce?










Jedyny mężczyzna wart mojego uśmiechu nawet nie wie, że go kocham.









Jeśli nieśmiałość zabija uczucia, to noszę w sobie seryjnego mordercę.










Gdy w poniedziałek rano budzisz się wyspany oznacza to, że zaspałeś.











Zostawił mnie wściekłą i pełną sprzecznych uczuć, ale pomimo to pragnęłam spotkać się z nim znowu.









i nic nie mówisz , nie dotykasz . tylko patrzysz .









Coś pomiędzy 'nienawidzę jak psa' a 'kurwa nie mogę o nim zapomnieć'.














W życiu każdej dziewczynki przychodzi taki moment, gdy dostrzega ona, że jej mama jest bardziej pokręcona niż ona sama.









    
jedno jest pewne , czas bliskich zmienia .












bądźmy szczęśliwi dzisiejszej nocy. może to ostatnia noc, kiedy Cię kocham.












Zawsze, kiedy słyszę dzwonek do drzwi, mam nadzieje, że to Ty. A potem czuje jeszcze większe rozczarowanie, widząc, że to tylko listonosz.











Niektóre piosenki przywołują niepotrzebne wspomnienia.










Świat, w którym wszystko jest na sprzedaż .












Gdybyś zabrał mi moją wódkę wiedziałbyś co to instynkt macierzyński.











Perfekcyjnie grasz mi na psychice, wiesz?














Największą wartość mają te rozmowy, przy których łzy tańczą na rzęsach. One są z serca, one oddają cząstkę nas samych komuś innemu, bezpowrotnie.
 
 






Idę po krawędzi, nikomu źle nie życzę, żyję jak chcę i kocham to życie.











Czasem przeznaczenie jest poza naszym zasięgiem.













Do czyjegoś serca nie wchodzi się z ciekawości.












Jutro nam będzie wstyd.











Kiedy już myślisz, że to koniec, pojawia się nadzieja. Kiedy nadzieję już masz, pojawia się koniec.













O kim myślisz wciągając dym w płuca lub sięgając po kolejny kieliszek? O kim myślisz tuż przed snem lub zaraz po przebudzeniu?









A życie? Życie toczy się dalej, bez względu na to co zyskujemy lub co tracimy.









- pijesz? - nie , kurwa. sprawdzam, czy to woda.












misja zakończona, cel okazał się idiotą.











Załóż szpilki i wyjdź na miasto, niech echo stukotu Twojego obcasa roznosi się po tych obskurnych ulicach.













Wchodzi baba do windy, patrzy, a tam schody i myśli: na co mi lodówka, skoro nie umiem tańczyć? wniosek: nie ogolisz się ogórkiem.










    
mimo wszystko, nadal nie wiem dlaczego tak bardzo chcę aby był.











    
chodź, opowiem Ci jak bardzo boli Twoja nieobecność..











i bądźmy tak radośnie, żałośnie niedorośli .









zapomnijmy o tym. podpalmy ten temat.









To całkiem inne uczucie kiedy pisząc z nim wieczorem wiesz, że już następnego dnia spotkasz go w szkole.








niezbędne minimum to dać z siebie maksimum.











jedni zaszywają dziury w naszej samotności a inni przecinają i kradną jej ostatnie nici.











dziś przytulę cię tylko po to, by zaraz odejść .









najtrudniej traci się coś, co dotąd powoływało Nas do życia. coś, co powodowało na twarzy uśmiech. rzecz, do której cholernie się przywiązaliśmy i człowieka którego pokochaliśmy.









 Założyć słuchawki, włączyć ulubioną muzykę i rozmyślać nad sensem swojego życia izolując się od otoczenia.










On jest jak frugo, bierzesz łyk, a po chwili chcesz więcej. Czujesz?














Czasami widzisz kogoś codziennie, ale zapominasz mu powiedzieć ile dla Ciebie znaczy. A potem jest już za późno.











nie pozwalaj mi w pół oddechu wyjść, wykrzyknieniem strasz, cofnij mnie spod drzwi.












Ostatnimi czasy zbyt często sięgam po piwo gdy powinnam sobie radzić, ostatnio też zbyt wiele palę papierosów, gdy palone powinny być nadzieje.











Gdy mają problem przeżywają to różnie: oni piją wódkę, one płaczą w poduszkę.











nigdzie nie jesteśmy bardziej samotni, niż leżąc w łóżku, z naszymi tajemnicami i wewnętrznym głosem, którym żegnamy lub przeklinamy mijający dzień.











Ciekawe co mówisz, gdy ktoś pyta o mnie.










Może to właśnie on nauczy mnie kochać, bo ranić to perfekcyjnie sama umiem.











Tak, tego wieczora samotność plątała się między nogami.












Zupełnie inaczej jest, jeżeli masz kogoś kto Cie kocha. To daje Ci setkę powodów by żyć. Ja ich nie mam.











Nie wystarczy unieść dwóch kącików ust, aby być szczęśliwym.











rozpaczam. ale tak dostojnie i z gracją.












Znowu pada deszcz. Znowu ktoś płacze. Znowu komuś jest źle.











 Chciałbym Ci pomóc, serdecznie z serca, ale to tak, jakby ślepiec chciał prowadzić ślepca.











Wspomnienia mają moc narkotyku.
 
 







Boże, daj mi samotność, bo nienawidzę ludzi.











Przytulanie ukochanej osoby daje siłę bez dopalaczy, uspokaja bardziej niż papieros.










A życie? Życie toczy się dalej, bez względu na to co zyskujemy lub co tracimy.










uśmiechnij się czasem w moją stronę .









wsłuchuję się uważnie w odgłosy własnych stóp, własnych kroków. chcę w końcu usłyszeć, że idę w dobrą stronę.












 - jesteś pewna, że go chcesz ? 
- jestem pewna, że nie chcę nikogo innego.







1 komentarz:

  1. nigdzie nie jesteśmy bardziej samotni, niż leżąc w łóżku, z naszymi tajemnicami i wewnętrznym głosem, którym żegnamy lub przeklinamy mijający dzień.
    wiem coś o tym...

    OdpowiedzUsuń