sobota, 18 lutego 2012

Generalnie rzecz biorąc ciągnie mnie do Ciebie.






chciałabym coś zmienić w swoim życiu ale najzwyczajniej w świecie nie potrafię.










Mam sto tysięcy marzeń. chcę je spełnić.













uważaj, bo jak kogoś nie lubię, to zazwyczaj mu wpierdalam.







Łatwo jest coś obiecać , niż później dotrzymać danego słowa .






kłótnia to jedyna szczera rozmowa na jaką Cię stać.









Wyślij chociażby esa, napisz na gadu, daj jakikolwiek znak życia, powiedz po prostu czy jesteś.








chuj mnie to obchodzi , jesteśmy młodzi .







Robiąc selekcję wypierdoliłam wiele dwulicowości ze swojego życia .






pominąłeś jeden mały, nieistotny szczegół. - moje uczucia.








Okropnie jest ze świadomością, że ktoś się o Ciebie stara, chciałby czegoś więcej niż przyjaźni, a Ciebie coś hamuje by to odwzajemnić.








Za mało czasu minęło, bym umiała bez emocji powiedzieć Ci jak jest.








Kiedyś trzeba postawić kropkę i napisać nowe zdanie.








Bo wiesz On był jak produkt z górnej półki. Taki o który długo trzeba się starać, a jak już się go zdobędzie to okazuje się że nie był tego wart bo etykietka kłamała.











Nie obiecuję Ci być bezbłędna, najlepsza czy idealna. Ale obiecuję być zawsze, pomimo wszystko.









I nie będę się już starać. Nie będę pokazywać, że mi zależy. Czas na Twój ruch, bo chyba masz złudne wrażenie, że jestem Twoja .








Szukając szczęścia zawsze są jakieś przeszkody, ale czasem warto więcej wycierpieć i poczuć prawdziwy smak szczęścia , a nie zwykłą fałszywość .







Jeśli uważasz, że to proste, mylisz się. Dla mnie nigdy nie będzie łatwe, wyrzucenie kogoś ze swojego życia i zaczęcie wszystkiego od nowa.








Nie ma czegoś takiego jak koniec, jest tylko nowy początek .









Cała sztuka polega na tym, aby będąc sobą, być kimś wyjątkowym.






Świat ma tyle kolorów, ile potrafisz w nim dostrzec.











Najpiękniejsze są dni, w ciągu których potrafimy być tak po prostu bezgranicznie szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu.







Przyzwyczajasz się do mnie na własną odpowiedzialność .










Myślisz , że na tak wiele Cię stać , a tak doprawdy nie osiągnęłaś jeszcze w życiu nic .




mężczyznom nie brak szczerości, tylko czasu, by spełnić te wszystkie, piękne deklaracje.










Pierdole te słowa , które rzucasz w moją stronę .








Nawet będąc blisko Niej nie pojmiesz jaka jest .






kobieta to nie tylko coś, co się uśmiecha i jest miłe w dotyku.








pomiędzy Nami była pustka, pełna tego wszystkiego, czego sobie nie mówiliśmy.











cześć kochanie, rozbieraj się .









lubię kiedy mówisz jak bardzo mnie lubisz .







otworzę oczy, otrząsnę się . i udam, że ciebie nie było .









Wypijmy za mężów i kochanków, aby się nigdy nie spotkali.









Mam niedobór szczęścia. Moja kobieca intuicja mówi mi, że masz z tym coś wspólnego.





Coraz trudniej wyczuć kłamstwa mieszające się w codzienności.









Tak, mi też czasem włącza się opcja "tęsknię".








Nie przepraszaj mnie, jeśli po pewnym czasie zrobisz mi to samo.








między nami gorzej się sypie, niż śnieg za oknem.









Znalazłeś tę jedyną? Nie daj jej odejść, musisz dbać i pielęgnować to co dobre.









przyjacielu - moja lodówka twoją lodówką .








Teraz jej nie szanujesz, a pomyśl sobie co byś czuł gdyby miał ją kto inny.







Mam swój tryb życia i sposób rozumienia tego co wokół się dzieje .







Nie boimy się wejść w związki. Boimy się uzależnienia od drugiej osoby. Umieramy ze strachu, że jedno słowo czy gest może nas doszczętnie zniszczyć.












Ufność , to jedna z cech , która szybko potrafi Cię w tym świecie zgubić .







razem wyglądalibyśmy jak milion dolarów .






wypierdalaj albo się dostosuj.







Wychodzę z założenia, że wolę słuchać ciszy niż głupiego pierdolenia .










nie opisze tego co czuje do Ciebie, ale wiem, że czuje to zajebiście mocno .










Lubimy ludzi, którzy bez wahania mówią to, co myślą, pod warunkiem, że myślą to samo, co my.

 







chciałabym cofnąć czas i wpłynąć na decyzje innych ludzi .









taki tam człowiek o równowartości powierza .









Żyję tak jak chcę i jest mi z tym dobrze.







nie chcę żebyś umarł, ale niczego tak nie pragnę jak Cię zamordować .







   
Zginiesz suko, własna głupota Cię zbije.







Nie ma co się dręczyć. Trzeba zamknąć ten rozdział, zapomnieć, wymazać, wykasować, odkochać się, pozbyć się tego pliku z własnej pamięci. Trudno. Było, minęło.





Umieją tylko opowiadać legendy o miłości, zamiast ją poczuć.








U każdego w życiu przychodzi taki moment kiedy brakuję ci tak cholernie tej jednej najważniejszej osoby że jesteś w stanie szukać jej nawet w szafie.









To chłopak, któremu nigdy nie powiesz o tym, co czujesz.











bo nie obchodzą mnie te wszystkie dni, kiedy jest źle .






1 komentarz:

  1. Dawaj notkę bo ja tu zdycham już, kocham twojego bloga no ale nie ma już nic 6 dni ;c - Ulaaaa :*

    OdpowiedzUsuń