środa, 8 lutego 2012

grasz mi na nerwach . -.-




mam skrytą nadzieję, że też kiedyś zatęsknisz za każdą wspólną chwilą.






Zrobiłabym wszystko żeby cofnąć czas, uniknąć niektórych akcji i zatrzymać ludzi, którzy są dla mnie tak cholernie ważni.










ludzie mówią ze się zmieniłam, a ja tylko dorosłam i nie pozwalam sobą dyrygować.







obiecaj, że nic się nie zmieni.







zacznijmy to wszystko raz jeszcze.



no w zasadzie to masz rację. mam najebane w głowie.







Najlepsze, co możesz zrobić, to znaleźć kogoś, kto kocha Cię takim, jakim jesteś. W dobrym czy złym nastroju, ładnego czy brzydkiego, jakim byś nie był. Właściwa osoba nadal będzie uważała, że z tyłka świeci Ci słońce.





chciałabym być obojętna na błędy, które popełniasz.







jak ja kocham sobie wmawiać, że nic mnie nie obchodzisz.











i nie mogę złapać tchu i łapie paranoje.






Odpuścić to nie znaczy przestać kochać, tylko przestać walczyć.






pogódź się z faktem, że po tym co zrobiłeś dla mnie już zawsze będziesz zerem.







wiesz, też mam uczucia, znam nawet te najwyższe. lecz, gdy patrzysz na Mnie milcząc, ja też milczę.






i nagle żyjesz z myślą, że są na świecie oczy, których nigdy nie zapomnisz.






Jeśli nie dzwonili do Ciebie znajomi już od dawna to znaczy, że wszystko u nich w porządku.






Nigdy nie daj sobie wmówić, że nie warto.






nie zrozum mnie źle, ale czasem chciałabym się do Ciebie tylko przytulić. potem możesz sobie pójść w pizdu.









przestań tak przeżywać, do cholery. to był tylko kolejny palant w twoim życiu. nie pierwszy i nie ostatni, przywyknij.







nie ma Cię i to wcale nie jest fajne.







czas nie chuj, nie stanie.





Nie wiesz jakie to uczucie toczyć bitwę o przegrane sprawy.







Bo czasami trzeba walczyć do końca.




Zimnej wódy dziś potrzeba żeby ogarnąć ten gówniany świat.







tylko w filmach robią odpowiednie rzeczy w odpowiednim czasie .







Bywają dni, kiedy nienawidzę wszystkich, którzy znają moje imię.





Nie wymagam dużo, po prostu mnie nie krzywdź.





Istnieje takie nic, z którego możesz zrobić wszystko.









I bywa czasem tak, że nie wiesz co masz robić, nie wiesz komu wierzyć. I bywa czasem też, że nie masz komu o tym powiedzieć, że nikt Cię akurat teraz nie zrozumie .









Wciąż żyję szybko i nie patrzę na zakręty tak często się gubię i wypuszczam z rąk szczęście.







wszystko w Twoich rękach. dlatego jest Ci tak ciężko.







Jesteś nieobliczalny jak ruski kalkulator.






bądź kimś, kto usiądzie obok i wysłucha mnie bez otwarcia ust. bądź kimś, kto przytuli, gdy zobaczy chwiejącą się łzę na koniuszku mojej rzęsy. bądź kimś, kto zawsze będzie po mojej stronie, chociażbym dokonywał najgorszych decyzji i robił największe błędy świata.






nie lubię. nie lubię jak ktoś kłamie, jak nie dotrzymuje słowa, jak zawodzi. nie lubię jak się zaczynam pozytywnie nastawiać po to, by za chwilę stwierdzić, że każda historia kończy się tak samo.









życie jest zbyt krótkie, żeby przez cały czas ładnie się zachowywać.









prawdziwy przyjaciel to ten, który przychodząc do twojego domu grzebie w lodówce .







Nie chcę witać dnia, który wieczorem znowu przeklnę.






no cóż, zawsze byłam skomplikowanym dzieckiem .







Bo łączyło nas więcej niż przyjaźń i piwo.


2 komentarze:

  1. `no cóż, zawsze byłam skomplikowanym dzieckiem .

    jak zwykle rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. "tylko w filmach robią odpowiednie rzeczy w odpowiednim czasie ."

    Dokładnie.:)

    OdpowiedzUsuń