niedziela, 26 lutego 2012

Nie módl się za mnie. Módl się za moich wrogów, ziomuś.



Biorę bucha za tych którym już nie ufam.








milcz, bo to jedyna rzecz, która Ci dobrze wychodzi.













żyję po to by cię wkurzać.









nie ma tu miłości, a my właśnie tego chcemy.











A jeśli dla Ciebie coś znaczę, okaż to chociaż najmniejszym gestem.











wierz mi. bo to jest moment, który może coś zmienić.










Przedstawienie musi trwać. Wszystko się może walić, serce ci pęka, a ty pudrujesz twarz, uśmiechasz się i dalej grasz.










Nie kryj tego boskiego uśmiechu, za dymem z marlboro, nie kryj.









czekam, aż los podsunie mi lepsze karty.










Tam, gdzie kończy się świat, a zaczyna się piekło tam będę ja. Będę na pewno.










Wystarczy komórka , numer do Ciebie i miejsce w ostatniej ławce od okna .







Ta, o moim bólu nie masz pojęcia, więc w tym temacie milcz.









Przecież my nawet nie mieliśmy siebie w planach.









Jeśli zapytasz co u mnie - odpowiem, że wszystko w porządku, nie moja wina, że nie umiesz odczytać ironii z oczu.










i gdy patrzę na tego skurwysyna, wiem, że nie mogę przestać go kochać .










ostatnio, to mi się nawet grzeszyć odechciało .










Pewnego dnia, w pewien sposób, sprawię, że wszystko będzie w porządku. Ale nie w tej chwili.












 Z natury jestem ufna, ale w rzeczywistości nie ufam nikomu .









I mimo wszystko , stawiam na lepsze jutro .

















Jeżeli blondynka ma ciemne odrosty to znaczy, że jej mózg jeszcze walczy.










Nie mów mi co mam robić, i tak zrobię inaczej.










Spróbuj raz wyolbrzymić szczęście zamiast problemu .










Zniszczę Cię bez agresji, bez wyrywania włosów, używania pięści. ;d












Mam nadzieje, że dziś zaśniesz ze świadomością, że spierdoliłeś sprawę.











Kochali się w sobie , pół żartem pół serio . On ją żartem , ona go serio .










 i razem wymyślimy trzynasty miesiąc miłości.









Spotykamy tylu ludzi,żeby uświadomić sobie że tylko kilku jest wyjątkowych.









' Chwila która trwa, może być najlepszą z Twoich chwil... '











Może kiedyś się jeszcze do mnie uśmiechniesz, myśląc, że może ja też się uśmiechnę.











' zdjęcia do pieca, nie ma co czekać, sprzątnij ten pierdolnik. '













' mogę odczytać z twej twarzy smutek gdy się śmiejesz '











sprawdź jakie to uczucie dawać miłość bezinteresownie.









odwracasz mój świat, jakbyś przebiegunował ziemię.











bo nasze serca zawsze świecą jak Vegas
.










Walcz o to. Poczuj coś, cokolwiek. Inaczej stracisz mnie na zawsze.










Wszystko czego nienawidzisz jest tutaj, więc lepiej uciekaj.









Nie żałuję żadnej chwili i wiem , że te najgorsze nauczyły mnie najwięcej.
 
 





4 komentarze: