środa, 14 marca 2012

Nigdy nie jest za poźno, aby być szczęśliwym.








Zawsze, gdy przechodził obok, jej oczy krzyczały. Tak jakby chciały za wszelką cenę powiedzieć, że bez Niego to nie to samo.







Nie dbasz, tracisz, nie odzyskasz nigdy.






A z dnia na dzień coraz więcej powodów do uśmiechu . Z dnia na dzień coraz więcej Jego w moim życiu .







Miłość przychodzi i odchodzi. Na szczęście wódka trwa na półkach sklepowych, gotowa w każdej chwili nas pocieszyć.













Znaleźliśmy miłość w beznadziejnym miejscu.






Ważne jest, aby pozwolić pewnym rzeczom odejść. Uwolnić się od nich. Odciąć. Zamknąć cykl.Nie z powodu dumy, słabości czy pychy, ale po prostu dlatego, że na coś już nie ma miejsca w Twoim życiu.









Nadal obdarzali się pocałunkami i dotykiem. Mimo że wszystko było już tak naprawdę skończone.









Ale żyje się dalej, po omacku, nie ufając nikomu.















moje szczęście ma zapach porannego papierosa, zimnej kawy i alkoholu bez gazu.












Jeśli kiedyś pomyślisz sobie, że już gorzej być nie może - to zapraszam do mnie.







pamiętaj , kiedy zechcesz o coś walczyć oceń czy warto .










i myślisz, że zerwanie z chłopakiem to najgorsze co spotkało Cię w życiu ? strać przyjaciela.








To codzienny schemat, kiedy mówię o uczuciach, mówię, że ich nie ma.















Cześć. To ja, dziewczyna, która postawiła miłość na pierwszym miejscu i straciła dla niej wszystko.









Zbyt wiele dla mnie znaczysz, bym mogła Cię teraz stracić.








Jak diler, mogę sprzedać Ci najlepsze sny.









Nie wiem, czy to ja mam zły humor, czy to ludzie są tak cholernie wkurwiający.










Bywają momenty jak dziś, że zastanawiam się czemu tak bardo zależy mi na czymś, co z góry spisane jest na straty.









Po co mówić prawdę ludziom, którzy nie mogą jej znieść.








A smutek można wyrażać na milion sposobów. U mnie jest to po prostu brak humoru..  









W ciemnościach waga słów jest podwójna.  












O to co bliskie dbam, reszty nie potrzebuje.









Wiem, to był błąd ze strachu zabić w sobie każde uczucie.  









Żyj tak, jakby od jakości Twojego życia zależał los świata.







Weź zatrzymaj się na chwilę , popatrz ile razy spierdoliłeś stąd i ile razy wróciłeś .







Dziewczyna to nie weekendowy dodatek do piwa, a jej serce to nie poczekalnia.








`Nie należeć do nikogo, żyć tylko dla siebie.  








Rzeczy niewykonalne robię od zaraz, cuda zajmują mi trochę więcej czasu ;p









Często dopadają mnie obrazy z tamtego dnia i ta jedna myśl, że oddałabym wszystko by zmienić bieg wydarzeń.  











`Wystarczy, że na chwilę odwrócisz wzrok, a ja czuję się, jakbym przestawała istnieć.  











`Zamówiliśmy sobie najgorsze chwile. Ja nie słuchałam, ty nigdy nie mówiłeś.  











w tamtym pokoju, na stole, leżą nasze niedokończone sprawy.  









Lubię takie dni, kiedy jedynym kłopotem jest wstanie z łózka po to, by zaparzyć kolejną herbatę.

 









Powinni już dawno wcisnąć mi do ręki dyplom aktorski. Żaden aktor nie zagra tak dobrze jak ja obojętności wobec ukochanej osoby.  











Buch za buchem, procent za procentem, tak mija mi czas zabijania siebie.  










` I dzisiaj brak humoru wynagradzam sobie kieliszkiem wódki i buchem.. `  









`Czasem mam jazdę zapomnieć o wszystkim, kupić bilet donikąd i spakować walizki.`









`Jest jak jest, i tak niedługo wszystko trafi szlag.`











znowu jest kurwa jakiś problem bo przekroczyłam jakąś normę .







Noc, to taka dobra przyjaciółka, której możesz zwierzyć się ze wszystkiego, a dzień, to zwykły znajomy z którym często zmagasz się uważając, by nie powiedzieć za dużo.








`znów nie jest tak jak miało być, ogarnij się i nie patrz w tył.









.. dużo - zbyt dużo akcji, które wszystko burzą.








Dobre czasy są za nami lub przed nami, ale z pewnością nie ma ich teraz.








Na miliardy ludzi masz tylko garść osób na których możesz polegać.  











I tak brną w to razem, ale w przeciwne strony. Ona zagubiona i on zagubiony. Tego samego chcą i tak samo się boją. Wielka miłość traktowana jak znajomość.  











Pojawiłaś się w sekundę, a już kilka sekund później byłaś mi tak cholernie bliska.

 








wiem, że niektórzy dawno opili mój koniec.







` A teraz usiądź , zastanów się nad swoim życiem i odpowiedz sobie na pytanie czy jesteś szczęśliwa








To że patrzysz na mnie krzywo? Jakoś przeboleje.  








Wolałam kłamać, że jesteś mi obojętny. Bo ludzie na których nam zależy, odchodzą najszybciej.











Są podobno granice, których nie wolno przekraczać. Ja mam wrażenie, że przekroczyłam je wszystkie.







Bo my istniejemy, a cały świat powinien zamilknąć.











I kiedyś usiądę tak. I będę tak siedzieć. xd









Potknęłam się o Twoją obojętność.









ale kolejny dzień bez walki jest chuj warty, więc żyj jakby to był ten ostatni.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz