piątek, 9 marca 2012

WuWunio - pokaż cycki ♥ .




Jeśli mnie kochasz pozwól mi odejść i ucieknij zanim się o tym dowiem.





a teraz tak po prostu usiądę i będę patrzeć komu na mnie zależy.








Właściwie to nie wiem co dokładnie chcę robić w życiu. wszystko wskazuje na to że chyba je zmarnuje.









`Jeśli znikniesz i wrócisz, wiesz że znajdziesz tu mnie.










Najgorsze jest stracić kontakt z osobą która jest dla ciebie ważna. Wypełniała całą tą pustkę twojego szarego życia i sprawiała że świat stał się kolorowy. Wystarczyło jedno, głębokie spojrzenie w oczy a humor sam wracał nie wiadomo skąd.











Alkohol nie pomaga rozwiązać problemów, z drugiej strony sok też nie.









Potrzebuję silnych ramion, by się w nie wtulić i zmoczyć rękaw łzami, a potem zaśmiać się, że zachowuje się jak histeryczka.















Nigdy nie dziel się szczęściem. Nie mów skąd je masz i co sprawiło, że się uśmiechasz. Ludzie, to jebani egoiści i będą chcieli Ci to odebrać, pamiętaj.







Jeśli obydwoje zrobiliśmy coś nie tak, to obydwoje przez to przejdźmy.








Potrzebuję zmian. Najlepiej dużych, spektakularnych i z fajerwerkami.









Ale to Twoje życie i kończy się z każdą minutą.












Kiedy się w nic nie wierzy, mniej boli.













są rzeczy ważniejsze niż nutella, ale nie ma ich wiele.









Potem znów powiem Ci, że możesz mi ufać, i to nie jest tak, że już nie lubię Cię słuchać.















Widzę Twój uśmiech, czuję nie jest prawdziwy, też się uśmiecham, ale nie jestem szczęśliwy.









wiesz , cokolwiek się stanie - pieprz to . nie przywiązuj się . po prostu rób tak , żebyś była szczęśliwa , nawet jeśli ktoś odejdzie .











' A gdy siedzę w wannie spowiadam się pralce z miłości do Ciebie.







Nie masz wpływu na to, co czujesz, ale masz wpływ na to, co z tym zrobisz.




dziś ciężko mi zaufać komu komukolwiek, mając pewne doświadczenie.










Miarą wygranych jest uśmiech przez łzy.











Rzygam moimi snami w których ty grasz główną rolę .









Musiała przyznać, że odpowiadało jej jego towarzystwo. Przy nim czuła się szczęśliwa.











Monotonnie mija kolejna chwila, zegar spogląda jakby chciał nas pozabijać.









Jeżeli mam być dla Ciebie tylko wtedy, kiedy inni Cię opuszczają, to wolę w ogóle nie być .






1 komentarz: