sobota, 5 stycznia 2013

; *










Odsłoń dla mnie chmury, spraw aby nie padało - chcę zobaczyć słońce.














w takie wieczory jak ten nie chcę się oszukiwać, że nie brak mi twych ust.
 











Odwieczne schody, świat kłamstw i pleśni.













` Każda porażka prowadzi do zwycięstwa, pamiętaj.













Zawiódł mnie on jeden, a poczułam jakby nagle cały świat nie był wart mojego zaufania.












Najcudowniejsi mężczyźni to Ci, którzy nawet pijani pozostają zakochanymi w nas dżentelmenami.












Postanowiłem zostać w łóżku do południa. Może do tego czasu szlag trafi połowę świata i życie będzie o połowę lżejsze.

 










Twój uśmiech to lekarstwo, gdy wokół wszystko zdycha.













Ludzie mają dziś mało czasu na wielkie uczucia.











Jak miłość to nie z kurwą, a jak kraść to miliardy.











W każdej miłosnej historii alkohol towarzyszy dwóm skrajnym wydarzeniom: chwili, kiedy poznajemy drugą osobę i musimy o sobie mówić, oraz tej sytuacji, w której nie mamy już sobie nic do powiedzenia.”








Przekraczam granice, między nami przemycam emocje.












Walcz tak, byś był nawet dumny z przegranej.













 Oni spłoną, ja zaleję świat łzami i wódką.













Twe słowo pomaga mi powstać, a cisza jest gorsza niż brak tlenu. Twój dotyk pomaga mi sprostać temu, czemu bez ciebie bym nie mógł.










gdyby nie anatomia, rzekłbyś, że mam serce z betonu.













A dym i kofeina próbują mój świat zatrzymać.











wiedz ,że moje myśli kryją więcej niż myślisz.
















I z każdą chwilą, nie było go bardziej.




















Kobiety są tak trudne do przejrzenia, ponieważ każda z nich stanowi wyjątek od reguły.



 







a gdy zgaśnie światło, my wyjdziemy na miasto.












"bo kiedy nie ma Ciebie, niewiele istnieje.."








Komentować ! xD



13 komentarzy:

  1. przeglądałam cały twój blog , jest świetny . ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne, cudowne <3
    takie prawdziwe i wiele opisuje moją sytuację.
    uwielbiam Twojego bloga.
    Powinnaś poświęcać mu więcej czasu jeżeli oczywiście znajdziesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają wszystkie opisy. :)
    Zapraszam do mnie http://truedescriptions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że znowu piszesz na blogu :) Przez wakacje byłam tutaj stałym gościem, potem przestałaś pisać więc i ja przestałam zaglądać, ale skoro wróciłaś to znowu często będę do Ciebie zaglądać. Uwielbiam Twojego bloga :D
    Zapraszam do mnie ranywsercuzawszebola.blogownia.pl Dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opisy świetne, prawdziwe!
    Będę tu zaglądać :)
    zapraszam też do mnie może znajdziesz coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oni spłoną, ja zaleję świat łzami i wódką.
    Ten oraz reszta są śliczne.
    Będę wpadać częściej.

    Zapraszam w moje skromne progi..

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne opisy tu masz ; )
    zapraszam do mnie :D http://www.forgetforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. opisy są meeega *_* będę tu teraz często bywać ; )
    aśś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka jest naprawdę genialnych :D !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chcę nowe wpisy!

    OdpowiedzUsuń