poniedziałek, 29 sierpnia 2011

koniec wakacji. -.-

 
 
 

`pierdol system. ale rób to stylowo. `




Kocham ten stan kiedy chce opowiedzieć komuś kawał, ale tak się z niego śmieje, że nie potrafię wydusić z siebie słowa.



Są takie osoby, które nic ci nie zrobiły, ale pomimo to ich nie lubisz.



To jedno miasto, jeden styl, jedno serce..



Całe moje życie polega na tym, że uciekam tylko po to, żeby sprawdzić komu zależy na mnie na tyle, żeby mnie gonić i zatrzymać.




zrań mnie prawdą, ale nigdy nie pocieszaj mnie kłamstwem.
 
 


Zbyt często wiem co czuje i zbyt często nie wiem jak to powiedzieć.







najbardziej nie lubię momentów, kiedy zaczynam doceniać człowieka, którego straciłam. kiedy rozumiem ile dla mnie znaczył, a jedyne co mi pozostało to żyć ze świadomością, że nie mam szans na jego odzyskanie.



-chcesz ze mną być ?
- a mało masz problemów ?







zastanów się nad tym, co mi kiedyś mówiłeś i nad tym, co teraz robisz.







Nienawidzę gdy ktoś wypomina mi błędy o których od dawna próbuję zapomnieć.






Nie nadużyłam alkoholu. To cały świat jest trzy kieliszki do tyłu.




lubię wpychać się między ludzi i zarażać ich swoim dobrym humorem. lubię robić z siebie debila tylko po to by zobaczyć uśmiech na niektórych twarzach.
 





Poradzę sobie, tylko jeszcze nie teraz.






Budzę się czasem rano z sercem pełnym nadziei i ubieram starannie jak na jakieś spotkanie, wierząc, że zakochasz się we mnie na rogu ulicy.





Jednym spojrzeniem burzysz konstrukcję mojego świata.





powmawiajmy sobie, że nam nie zależy. będzie zabawnie.
 
 
 


Czasami zastanawiam się, czy naprawdę odbieram świat w ten sam sposób, co inni.




To nie T - Mobile . tutaj chwile nas nie łączą.




2 komentarze:

  1. `Nie nadużyłam alkoholu. To cały świat jest trzy kieliszki do tyłu.

    o Nas ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. `najbardziej nie lubię momentów, kiedy zaczynam doceniać człowieka, którego straciłam. kiedy rozumiem ile dla mnie znaczył, a jedyne co mi pozostało to żyć ze świadomością, że nie mam szans na jego odzyskanie.



    Ile razy ja tak miałam...

    OdpowiedzUsuń