środa, 19 października 2011

chodź pomieszamy sobie w życiu. a im powiemy, że to miłość.





Nie mam dla Ciebie, złotko nic, prócz miłości.





ich usta dzieliły milimetry, gdy wyszeptała: nienawidzę Cię.




jakbym miała myśleć nad tym co mówię, to zamilkłabym na wieki..


wiem że życzysz mi klęski,  modlisz się , klęczysz, liczysz na moje błędy .




jestem tą dziewczyną, która ma zawsze telefon w ręce, słuchawki w uszach i tego jednego w myślach.






przyjaciel to osoba z którą będziesz gonić wiatr, szukać igły w stogu siana i zawsze ale to zawsze znajdzie dla Ciebie czas . < 3







Przez ten cholerną nieśmiałość możemy na prawdę wiele stracić.







Lekceważymy to co naprawdę jest istotne.











lubisz, gdy cierpię?







A teraz chodź , razem pokonamy to wszystko .







walczyliśmy krzykiem podczas kłótni, zabiło nas milczenie.








Żyj na swój sposób, nie według instrukcji innych.






Zbyt późno pojmujemy, o co tak naprawdę warto walczyć.








Oddam zły humor, całkiem za darmo.



a oni oboje szaleństwem pijani tańczyli w blasku księżyca








faceci są wredni , ale mają fajne bluzy , a my lubimy fajne bluzy .







Korytarz pełny tlenionych Barbie a jego oczy zwrócone na mnie.








- W takim razie zapraszam numer 17 do odpowiedzi.
- A jest opcja "odrzuć zaproszenie?"
 
 
 





jak wiele musimy powiedzieć, by nas usłyszano w chwili gdy milczymy.









gdy zobaczyła jego status ' w związku ' zapragnęła mieć opcję ' jebie mnie to '








ludzie żałują wykrzyczanych słów, ja żałuję tych niewypowiedzianych .








jest Ci źle? chodź do mnie, weź flaszkę i Ci przejdzie.







złap mnie za dłoń , pobiegnijmy w tamto miejsce , gdzie liczy się tylko wnętrze i serce .
 
 


 
 
 
Nie potrzebował pistoletu by mnie zabić, wystarczyło, że odpowiednio dobrał słowa.







jeśli nie możesz ich zniszczyć, to chociaż ich powkurwiaj. ;D








dziś przestaniesz tak naprawdę znaczyć już cokolwiek dla mnie.











wykrzyczeć , wyrwać , wyłączyć , uciec .









nie rozpoznałbyś miłości nawet , gdyby wyskoczyła z krzaków i kopnęła cię w dupę .











chyba nie pasuję do tego świata.










Stwórzmy razem swój własny zbieg okoliczności.









Miłość nie jest czymś, czego możesz nauczyć się w szkolnej ławce .



2 komentarze:

  1. Miłość nie jest czymś, czego możesz nauczyć się w szkolnej ławce.

    + megaa ;)
    + photo ; D

    Ada.

    OdpowiedzUsuń