wtorek, 11 października 2011

Tinie Tempah - Love Suicide

 
 
 
Słabi ćpają. Słabi piją. Słabi palą. Słabi się tną. Jestem słaba. Przez Niego.




Facet powinien zarywać do jednej, a nie kurwa do dwudziestu. Amen.




Czasem wydaje mi się, że sam gubisz się w swoich kłamstwach .




To taki moment życia w którym wyjdę, trzasnę drzwiami.
 




Podziwiam tych wszystkich ludzi którzy większość czasu przebywają w moim towarzystwie. ;p







gdybyś mógł opalać się w mojej zajebistości, już dawno byś się spalił skarbie. ;d










` chciałabym w końcu w pełni móc powiedzieć 'tak , kurwa . jest na prawdę zajebiście , zero problemów , zero smutku ' .niestety , moje życie to nie jakaś beznadziejna bajka na Disney Channel . to rzeczywistość .







Jednego dnia się przymila, a następnego ma cię gdzieś - typowy facet.







niektóre moje zmartwienia są za dorosłe .











Zaoferowała mu swój świat. Powiedział, że ma własny.








Uśmiechnął się. A ja poczułam jakbym urosła o 2 centymetry.








w życiu bym nie pomyślała, że tę miłość ograniczymy do marnego 'siema'.








Kątem oka spoglądał na nią, pilnował jej wzrokiem, jednocześnie udając obojętnego. <3







powtarzam sobie 'oddychaj, przypierdolenie komuś nie pomoże w niczym'










dziewczyny w naszym wieku powinny mieć masę butów, ciuchów i zwiedzać świat, a nie przepłakiwać noce przez chłopaków, którzy mają nas w dupie.









  • są miejsca gdzie chodzi się tylko by spotkać go powtórnie.








niby już się przyzwyczaiłam do tych ciągłych rozczarowań , a za każdym razem boli tak samo.








Nie mów, że opuścił Cię przyjaciel bo skoro Cię opuścił to nim nie był .







Życie to nie film , nie da się przed końcem wyjść .







nie przeklinam, bo to kurwa w chuj nieładnie .









- która godzina ?
- rano była 7 , policz sobie .









A ponoć tak niezwykle na nią patrzył.







znam jedynego lekarza który jeszcze nigdy mnie nie zawiódł - dr. Wódka.










świat to nie facebook. tu nie wystarczy lubić. tu
trzeba kochać.







jak przyjdzie ci ochota się zakochać, to
usiądź i poucz się matmy.













nie lubię gdy tak na mnie patrzysz , już nie .










Weź słuchawki i wyluzuj, nie ty jedna straciłaś to na czym ci zależało.













miała ochotę wczołgać się pod łóżko w nadziei, że mieszka pod nim potwór, który chętnie by ją zjadł.












mówią, że to jebany margines społeczny - bo piją, palą, rozwalają przystanki.  
napierdalają się na środku drogi, wyrywają ławki, malują po murach.
chodzą w kapturach na głowach, odpierdala im szajba.
chuj mnie to - ja kocham tych zdemoralizowanych ludzi, zabiłabym za te mordy <3








uciekałam przed miłością aż nagle wpadłam na niego



Poczuj smak mojej obojętności, ziomek.


 

W jego oczach było coś, czego nigdy nie mogłam pojąć.

 

 

spójrz mi prosto w oczy i z ręką na sercu powiedz, że ani przez moment nie pomyślałeś o mnie tak na serio, potrafisz?



Życie ma chore poczucie humoru.

 

 



1 komentarz:

  1. wszystkie opisy masz cudowne :)
    aż ciężko zdecydować się na któryś.
    Czytając zwrócłam uwagę na ten :
    ``Nie mów, że opuścił Cię przyjaciel bo skoro Cię opuścił to nim nie był .``
    ale dochodząc niżej zakochałam się w jeszcze innych :))
    wgl uwielbiam Cię i proszę o więcej takich postów :D
    kochaaam <3 :*

    Twoja wierna fanka.

    OdpowiedzUsuń