wtorek, 13 grudnia 2011






Chciałbym móc wejść do twoich myśli, potem wyjść i spytać co naprawdę myślisz.






Tysiące chwil, marzeń, myśli i uczuć. Miliony obietnic, wersów, resztki tuszu.














pokochać tak jak w filmach i żyć z happy endem do końca naszych dni.















   
ale przyznaj, Jego oczy będziesz pamiętać do końca.

















każdą literkę wystukuję mechanicznie , każde słowo mechanicznie wypowiadam , każde uczucie mechanicznie się jebie a moje życie mechanicznie się kończy .












na czworaka szukaliśmy w świetle latarki czterolistnej koniczyny, a szczęście i tak w nas nie zawitało.

















to na prawdę dziwne . nie jesteśmy razem , a ja znam twoje usta na pamięć










` daj mi słuchawki z dobrym bitem , łyk piwa , parę kieliszków czystej , szluga , i pozwól zapomnieć. przecież cie nie proszę o tak wiele.















` Zasypia sama z własnymi myślami, płacz goi rany, ból przez ludzi których kochamy.














uwielbiam to uczucie , kiedy szkolny dzwonek wypełnia całą moją głowę , dając 15 minut wolności .












W głośnikach statystycznie rap, w głowie setki niepoukładanych myśli.







Witaj chłopcze, nie żeby coś, ale masz uśmiech mojego przyszłego męża.














nadajesz Ziemi kształt serca .











Uwierz, że pomimo łez jest mi wszystko jedno.
















Jeżeli nie piłeś ze mną wódki,  to nic o mnie nie wiesz.











Nieważne ile dziś mam, jutro chcę więcej.













nic nie znaczysz dla mnie . i nie chwytasz mnie za serce.













spraw, by zastanawiali się dlaczego wciąż się uśmiechasz.










najśmieszniejsze momenty w twoim życiu, przypominają ci się w kościele. ;D















niech inni patrzą się łapczywie na nasze szczęście i zazdroszczą tego co nas łączy. `














Siedzimy na dachu, łapiemy garściami toksyczne powietrze - zamieniamy ciszę w chichot straconych dusz.










Nie chodzisz w moich butach, nie wiesz czego chciałbym.
















co byś zrobił gdybyś wiedział, że po raz ostatni słyszysz mój głos?













Zamykamy się w hermetycznych opakowaniach, dusimy się samotnością.












W krainie fantazji , gdzie marzenia zawsze się spełniają ...














A teraz walcz , pokaż im , że potrafisz . !















Gdybyśmy żyli marzeniami to świat wyglądałby zupełnie inaczej .













Wśród tandety lśnić jak diament.














I jak mała dziewczynka, uczepiła się marzeń.











` Tylko dziecko potrafi wbić patyk w ziemie. nadać mu imię i pokochać .















a istniejesz również w wersji inteligentnej?












i wiem, że z tych dzisiejszych przykrych słów kiedyś po prostu będziemy się śmiać.










Ogarnij, użalanie się nad sobą w niczym nie pomoże, zapal fajkę, spluń na przeszłość i idź dalej.














Nie pytaj mnie co czuję, to bardziej skomplikowane niż fizyka cząstek elementarnych.














czasami myślę, że jestem psychiczna, ale po wejściu do mojej klasy stwierdzam, że nie jestem sama.














kiedyś ktoś w końcu doceni to, że jesteś.














    
nie liczę kalorii, papierosów, drinków. liczę za to chwile. i liczę na siebie.












nie było happy endu, więc nie licz na replay .
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. extra ^^ porzycze pare ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ``to na prawdę dziwne . nie jesteśmy razem , a ja znam twoje usta na pamięć ``

    och tak! tego mi było trzeba ;)
    dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń