piątek, 16 grudnia 2011

I chyba go kocham. I chyba jest wszystkim.









I chyba go kocham. I chyba jest wszystkim.






jestem ustawiona finansowo do końca życia. o ile umrę jutro.










może to właśnie jest piekło, a my o tym nie wiemy?













Mam w sobie 165 cm wspomnień , problemów , uczuć , marzeń i tyle samo ochoty by walczyć o lepsze jutro . By żyć normalnie .













W górę pięści gotowi do przysięgi. Nigdy nie pozwolę tym łajzom zwyciężyć.












Powycinam z papieru czarne prostokąty i będę cenzurował swoje myśli.










niech kończy się świat, pojutrze, czy dziś – nieważne.










to podłe uczucie wiedzieć, że nie można nic zrobić, a tęskni się z całego serca i jeszcze mocniej.















Porozmawiajmy o tym, jak ciężko jest zapominać.











a rzeczywistość staje się piękniejsza od snu.














Jeśli nie dzwonili do Ciebie znajomi już od dawna to znaczy, że wszystko u nich w porządku.
















Spłonęły jak świeca resztki ich romansu.










jestem już cholernie zmęczona tą ciągłą walką o ludzi . usiądę Sobie teraz spokojnie , i zobaczę ile osób tak na prawdę zawalczy o mnie .











    
mnie możesz obrażać, ale obraź moją muzykę a Ci wypierdolę -.-













moje życie było by inne gdyby nie matematyka.















  
twój oschły głos, oczy bez wyrazu i zwykła obojętność, wystarczyły, bym znów upadła.













nie będzie koła ratunkowego przy pytaniu o zaufanie, pamiętaj.











i mieć Cię na dzień dobry i na dobranoc. ♥
 
 











Świat jest mały, ostatecznie wszyscy kiedyś spotkamy się w łóżku.












Może nadszedł ten moment, aby usiąść na przeciwko siebie i przeprosić za wszystko?











a teraz będziemy żyć z dnia na dzień , rano przyklejając sztuczny uśmiech na mordę .














jesteś jedynym sposobem na poprawienie mi humoru i jedynym sposobem na spieprzenie go .









czasem trzeba wytyczyć pewne granice .












ludzkich uczuć mur spycha Cię w dół , serce pęka w pół , ból . pierdol to , biegnij .














Zasłaniamy się biegnącym czasem, naprawdę bojąc się kochać.













Do obecnej sytuacji komentarz jest zbędny.














wszystko to, co pozostało to mgła wypalonych uczuć i niewypowiedziane słowa.
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz