czwartek, 19 stycznia 2012

i daje rade , choć czasem jest mi ciężko.



są sprawy, których nigdy do końca nie ogarniemy.







Ludzie zakochują się chyba z braku problemów.









Uspokaja mnie. Jednym uśmiechem, słowem, spojrzeniem.










Nikt tak skutecznie jak Ty nie potrafił przywrócić uśmiechu.










Zanim Cię spotkałam nie wiedziałam co to znaczy spojrzeć na kogoś i po prostu uśmiechać się bez powodu.








Czy ta nasza komedia romantyczna musi być w odcinkach?










Mogłam być księżniczką, a Ty księciem. Mogłam mieć zamek i nosić pierścionek. Ale nie, Ty pozwoliłeś mi odejść.










Jedynie wódka, fajki i rap potrafią mi w jakiś sposób pomóc.











Może nie wierzysz, ale gdy ona cię zrani przyjdziesz właśnie do mnie.








Zła córka, zła dziewczyna, zła osoba z paskudnym charakterem.









Łzy to słowa, których serce nie potrafi wypowiedzieć.










Zadziwiające jak ludzie dobrze potrafią udawać kogoś, kim nie są.







i może Bóg szykuje dla nas lepsze jutro.











Podobno w moich oczach widać piekło.










Mogę zazdrościć sześciu cyfr milionerom, ale suma szczęścia i tak zawsze wychodzi na zero.









czasem upadek jest najlepszym wyjściem. warto dotknąć dna, by później dostać kopa od życia i wzbić się ku górze. a im niżej jesteś, tym lepszy smak zwycięstwa.









Wiesz co ich dusi? Szczególna astma - zbyt dużo prawdy, zbyt mało kłamstwa.








Dźwięk w słuchawkach dla mnie stał się jak nałóg. często pomaga mi odbiec gdzieś do świata ideałów. do miejsca gdzie tylko w rytm bitu bije serce.







Już nie przechodzą mnie dreszcze, już nie brakuje mi powietrza.










ukradnijmy razem czas.










Tylu rzeczy nie wiem na pewno, wątpię w coś nieustannie.








Zbyt dużo zbiegów okoliczności by powiedzieć, że to zwykły przypadek.





Od kiedy Cię znam, moje oczy wyglądają zupełnie inaczej.








bajka . pierdolona , dobijająca , wykańczająca bajka .










A jeżeli powiem Ci, że jesteś dla mnie wszystkim? Każdym nowym dniem, każdym porankiem, czułym słowem, tchnieniem? Wszystkim? Uśmiechniesz się?








nażarłaś się szczęścia, to teraz rzygaj.







Pozostaje tylko odpowiedzieć sobie na pytanie, czy ludzie, którym się zwierzamy, naprawdę są naszymi przyjaciółmi.









Bo żaden komunikator nie zastąpi gadki, bracie.










Człowiek zupełnie nie wie, kiedy tonie, która kropla wody wyznacza mu koniec.










i nigdy nie mów, że nie jesteś czegoś wart , bo jeżeli ktoś o Ciebie walczy , znaczysz więcej niż możesz się tego spodziewać .







I mimo, że wszystko inne się jebie masz osobę przy której problemy są nic nie znaczące.




Nie mów, że to nie ma sensu. Wszystko go ma, co tylko potrafi sprawić, że szybciej bije ci serce.









Jego pocałunek jest jak dobry bit Pezeta.









Każdy z nas czeka na osobę, dzięki której poranne wstawanie z łóżka będzie miało sens.









uważaj pięknisiu bo kiedyś tipsy odpadną , szpilki się powykrzywiają , puder zejdzie , tusz zmyje , ciuchy wyjdą z mody a kurewski charakter Ci zostanie .









może najpierw przedstaw mi zasady tej cholernej gry .















Dopóki jesteś, wszystko ma przyszłość.







każdemu umiesz pomóc, doradzić, każdego wspierasz, a własne życie wymyka Ci się spod kontroli.








codziennie zabijam w myślach dziesiątki ludzi.











Jestem cholernie uczuciowa, niecierpliwa, szczera do bólu, marudna, czasami niepewna siebie, trochę wkurzająca, ale przynajmniej jestem sobą.











Stoisz i się ślinisz albo idziesz i zdobywasz.








Nie czuję życia mimo faktu, że oddycham tlenem.






I niech smutek ginie w zimnym piwie.










Nie wyliczajmy sobie drobnych wad.








Być kobietą i nie zwariować. To jest wyczyn.









Jestem hipokrytką . Najpierw wieczorami modlę się o miłość , a później gdy już się pojawi , tchórzę i uciekam z krzykiem .












Chuj z perfekcją. Nikt mi nie będzie wmawiał co jest pięknem.










nie jestem idealna. lubię palić, przeklinać, chodzić zakazanymi drogami, za dużo wypić i kochać skurwieli.









15 lat temu dostałam nową grę . nazywała się życie . Grałam w nią codziennie. 24 na dobę . aż pewnego razu doszłam do nowego poziomu o nazwie ' miłość '. Nie dałam rady . Wyskoczył napis ' Game Over ' .









Potrzebuję snu, więcej czasu, spaceru, Ciebie i mobilizacji.









Dam Ci radę na przyszłość. Nie zaczynaj czegoś, czego nie jesteś w stanie skończyć. Nie zaczynaj czegoś, co budzi w Tobie strach. Nie zaczynaj czegoś, do czego jeszcze nie dorosłeś.









Bo chodzi o to by przez głupotę nie zniszczyć tego co najcenniejsze.










Odwaga i szczerość wysiadają kiedy przychodzi taki moment, w którym chcesz wyznać komuś swoje uczucia.










Wypłacz się, posłuchaj ulubionej piosenki i zacznij się uśmiechać.









mam ochotę na wódkę, muzykę, światła, ciepłą
noc, skąpe ubrania, szpilki i papierosa.  










Nie myśl nad tym co czujesz, czuj to.















Każda myśl powinna zatrzymać resztkę uśmiechu.










Najgorzej jest wtedy, gdy musisz uśmiercać swoje uczucie.






Widzę w Twoich oczach to czego nie mówisz.









Mogę zaufać Tobie, jej, tamtemu kolesiowi, sprzedawcy, nawet panu od ksero. mogę zaufać każdemu człowiekowi na ziemi. ale tylko jeden raz.








I w pewnym momencie pada kilka nie potrzebnych słów. Nie wiesz co powiedzieć, nagle nie wiesz dokąd iść, nie wiesz nawet co pomyśleć.









-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

To już ponad 10 000 wyświetleń bloga. Dziękuję za wszystkie odwiedziny <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz