niedziela, 22 stycznia 2012

Zgubiłam się na drodze do szczęścia.





Popełniasz błędy, których nie da się naprawić.






Jedno jest pewne. Ślad w nas zostanie na zawsze.







magia ukryta w chwili.








nawet jak się kłócimy, to wychodzimy z tego razem .









Podobno jak ludzie są sobie pisani, to prędzej czy później i tak na siebie natrafią.










Najważniejsze jest podejście, a dzisiaj mam złe.










A w ferie wódka będzie prowadzała mnie.











Nie potrzebuję nauczyciela życia.












Szanuj swoich kumpli, bo jest coraz mniej szczerych mord na świecie.









Nienawidzę tego skrawku ziemi, bo za często tam bywasz.









pamiętaj, że stosy sprzeczek , miliony kłótni , masa niedogadań to cena wspólnego bycia .








ten pocałunek wcale nie musi być ostatnim .










ludzie Ci nie powiedzą w twarz tego co myślą.










czwarta, nawet dalej. skaleczony horyzont zapaskudził niebo. szkoda zachodu, nie śpię. powietrze jest jak niewidzialna farba. ta magia czwartej nad ranem.









Nie wierzę w nic, bo chyba nie potrafię Nie marzę już, nie ma o czym marzyć.









A jeżeliby tak odebrać Ci każdy uśmiech, którym Cię obdarowałam?









Człowiek nigdy nie pozbędzie się tego, o czym milczy.









mogę się do ciebie zalotnie uśmiechać, ale to nie znaczy, że mi się podobasz . mogę ci puszczać oczko, ale to nie znaczy, że chcę twój numer . mogę cię kochać, ale to nie znaczy, że z tobą będę . mogę kazać ci wyjść, ale to nie znaczy, że chcę żebyś odszedł . mogę dać ci szansę, ale to nie znaczy, że ją masz . mogę cię olewać, ale to nie znaczy, że jesteś mi obojętny . mogę tobą poniewierać, ale to nie znaczy, że na to zasługujesz . mogę cię szanować, ale to nie znaczy, że cię lubię . mogę śmiać się z twoich żartów, ale to nie znaczy, że mnie śmieszą . mogę cię potrzebować, ale to nie znaczy, że się o tym dowiesz .









Czasem nieświadomie możemy komuś złamać serce, cisnąć je o ścianę i podeptać.









Bądź choć raz poważny, a nie z uczuć urządzasz kpinę.










Nie zawsze żyje dobrze, bo żyję chwilą.











nie ten wiek, nie ten stan cywilny, nie ten charakter, nie to miejsce zamieszkania . nie on .










Cała jestem bałaganem, bitwą, wojennym stanem, nie jestem spokojna, w mojej głowie wojna.









Każdy dzień przeżywać jakby był tym ostatnim.








nie poddam się. choćbym miała wyszarpać niebu szczęście .






Odchodzisz i wracasz. I wracasz by odejść.









Nie pamiętam już kiedy ostatni raz uśmiechałam się do ludzi.











Niech płynie z naszych serc jak najdłużej miłość.







Samotne wieczory późnej zimy schowane w popielniczce pełnej niedopałków.








I patrzę w Twoje oczy myśląc, że to piekło w mojej głowie nigdy się nie skończy.









Dlaczego jesteś tylko gdy mam zamknięte oczy? Gdzie znikasz gdy je otwieram?









Czasem po prostu nie jesteś w stanie zrobić już nic, bo nie masz siły walczyć o coś co przybija Cię z każdym dniem coraz bardziej.









Najlepszy tekst, aby przekonać kogoś do złego "Co ty będziesz wnukom opowiadać?!'.









chyba po prostu byłeś za mało ważny. albo może wcale cię nie było.







obojętność bolała bardziej niż słowa, którymi chciał mnie zranić .










zdarza się zapomnieć o oddechu między kieliszkiem a kolejnym papierosem .








Choroby są po to, by nam przypominać, że nasz kontrakt z życiem może być w każdej chwili unieważniony.








Nie jesteś doskonały, lecz sprawiasz, że życie ma wartość.








Popatrz, jak trzęsą jej się ręce, gdy mówi o miłości. Może wtedy zrozumiesz.









gorący romans, różnica przekonań - historia o nas .








i może dobrze, że los nie postawił na Nas, w tym czego szukam nie ma nic prócz rozczarowania.









- powiedz, że mnie kochasz, a zostanę.
 - odprowadzę cię.












Głębokie słowa ukryte są w prostych gestach.








Dziś normalność jest na wymarciu.




Trudno jest, kiedy ktoś wyjątkowy zaczyna cię ignorować. Ale jest jeszcze trudniej udawać, że to cię nie obchodzi.









Podobno robię to, czego nie wolno i nie wypada.










Czasami jest tak źle, że człowiek siada wygodnie i zaczyna się po prostu śmiać.









Ale wolę nic nie mieć niż mieć coś na niby.










Odzywa się, odbiera telefony, odpisuje na smsy, ale już nie jest tak samo jak było. Teraz wszystko jest inne, po prostu inna wymiana zdań, inne spojrzenia.










Tak wiele było miedzy nami już, a jeszcze tyle ma się zdarzyć.










Trzeba z dnia na dzień żyć, kiedyś przyjdą lepsze czasy.









są ludzie zjebani, pojebani i niedojebani . nie moja wina że Bóg obdarzył cię wszystkimi tymi cechami .










chyba troszkę za bardzo cię lubię i chyba troszkę za bardzo mi zależy .








Wyglądała jak miłość choć jebała fałszem.









Czy Ty też masz uczucie podobne do zawału, gdy nie czujesz telefonu w kieszeni?





To ja sprawiałam i sprawiam , że ściska go w spodniach .







Mam ochotę usiąść na szczycie jakiegoś wysokiego budynku z nogami wywieszonymi za jego brzegi i tak przypadkiem pochylić się do przodu.







wstawanie przed dziesiątą ma dla mnie tyle samo sensu, co samica rosomaka w przebraniu Elvisa kupująca rano drożdżówki .









Zakończenie pewnych rozdziałów w życiu bywa czasem bolesne.








To świat idealny, bez wad, ziomuś.











Szczęścia na bazie czyjejś porażki nie buduję.









najlepiej pocieszyć potrafi tylko ta osoba , która przeżyła to samo .









'' Nadzieja umiera ostatnia '' . Moja spojrzała na mnie tylko raz i popełniła samobójstwo.








pomiędzy palcami wyślizgnęły nam się czasy, kiedy obietnica była coś jeszcze warta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz