piątek, 13 stycznia 2012

Oślepieni miłością nie widzą zła.







Twoje oczy opowiadają twoją historię.










Byłam taka szczęśliwa, że mogłam przypierdolić głową o ścianę, a to i tak by nie bolało.







I znowu kładę się spać tonąc w marzeniach o Tobie, a rano jak zawsze wstanę i będę udawać, że nic mnie to już nie obchodzi.










Przecież wiesz, że nigdy nie przyznam się do tego, ile dla mnie znaczysz.








uwielbiam to uczucie kiedy patrzysz się na mnie, a ja przechodzę obojętnie i udaję, że mam Cię w dupie.








wyłącz ten film, który leci w twojej bani.









Prawda jest taka że wszyscy Cię skrzywdzą . Musisz tylko odróżnić tych , dla których warto cierpieć.













Przytulenie potrafi być bardzo skutecznym balsamem emocjonalnym.











ogarnia mnie wkurwienie od początków rzęs po końcówki włosów.










Jesteś jedną z tych osób, o których nie zapomina się pomimo wyrządzonych krzywd.






słowa mają ogromną moc ale bez czynów są niczym.






Jestem wredna , wulgarna , zła i zboczona a mimo to pragnę pokoju na świecie.







Idziesz na dno skurwielu - jak pieprzony titanic .







Czuję wokół żałosną pustkę, wiem, że czegoś ważnego mi brakuje.




Zobaczysz, jeszcze będziesz dla mnie szczekać, suko!







- Dlaczego chcesz umrzeć?
- Mam do pogadania z Bogiem.











    
no a teraz postaw się na moim miejscu i poczuj tą pierdoloną bezsilność.






"ja pierdole..." - pierwsze słowa po przeczytaniu sprawdzianu.










życie nauczyło mnie dwóch rzeczy : mogę być kochana albo też najebana - ten sam efekt .









.i chyba nie istniało nic wspanialszego, od tego jak na mnie patrzył.










Nie obawiam się zapytać , boję się usłyszeć prawdę.





nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić.







a ja puszczam bańki nosem, potykam się na gładkiej powierzchni i przyjmuję kokainę drogami oddechowymi.









Na trzeźwo zbyt wielkie sprawy nas dzielą.











doceń to co masz. później staraj się o więcej.







Może masz kogoś, a może właśnie kogoś Ci brak.









Nie jestem ideałem, często pije, pale, łatwo mnie wkurwić ale mogę dać ci to czego nikt inny ci nie da.









w moim życiu jest coraz więcej chwil, które chcę powtórzyć.










Impreza za imprezą, melanż za melanżem - kolejny zdemoralizowany nastolatek.






te czasy kiedy każdą chwilę traktowaliśmy jak ostatnią.








Bo lepiej jest nie walczyć, kiedy walka jest o nic.






zabierz mnie tam, gdzie kończy się świat.







Czasami chcę się komuś wygadać, ale nie potrafię ująć w słowa, co czuje.







uśmiechem podbijam świat.











ta słodka naiwność kiedy myślimy, że jest się potrzebnym.










uśmiechnij się szeroko i wmawiaj wszystkim, że jest idealnie, dopóki sama w to nie uwierzysz.








możesz iść na szczyt, albo pójść na dno.







pamiętaj, że osoba, która do czegoś doszła, też musiała kiedyś iść.









pogubiłam się już w liczbie rozczarowań.











nikt nie może cofnąć się w czasie i napisać nowego początku, ale każdy może zacząć od dzisiaj i dopisać nowe zakończenie.









Z tęsknoty można przestać jeść. Można też umyć podłogę w całym domu szczoteczką do zębów. Można wytapetować mieszkanie. Umrzeć można.









Wódka może sprawić, że już nie doczekam jutra.










są sytuacje, które nigdy nie przestaną mnie śmieszyć.









bo wolałabym żebyś uderzył mnie w twarz, niż kolejny raz okłamał .










na przyszłość jak nie będziesz miał co robić w nocy, to proszę cię nie wpierdalaj mi się w sny, tylko zajmij się czymś pożytecznym . nie wiem, śmieci wynieś .






Gdzieś pomiędzy wiernością a zaufaniem pojawiła się ona.







To niebywałe, z jaką łatwością niektórzy ludzie wymazują mnie ze swojego życia.






Zaciągnął się jej perfumami, musnął ustami jej ucho szepcząc " pachniesz kobietą mojego życia " .











zostanę przy tobie, nie pytam czy chcesz .







Każdego dnia dla mnie szczęściem jest jego uśmiech.





Chodzę grzecznie do szkoły, uśmiecham się. I to podobno ma być dowód, że wszystko jest w porządku. Śmieszne.







Zraniona dusza ma wiele do powiedzenia, a tak często milczy.






Tylko jak powoli nie zmieniać siebie w głaz ?










Odejdź, to potrafisz najlepiej.











przetrwam każdą burzę, diabłu sprzedam duszę, tylko bądź .









łatwo się zgubić , gdzieś między marzeniami.






Życia nie mierzy się ilością oddechów, ale ilością chwil, które zapierają dech w piersiach.





Zima - cholerna chandra, ogromny brak apetytu, tęsknota za bliską osobą. Witaj w moim świecie, skarbie.








Gdyby amfetamina miała właściwości umożliwiające wymazanie z pamięci skurwielów - jechałabym na niej codziennie.









Zagoimy rany smakiem Finlandii.









Ja to rozumiem, ja to szanuję, ale gówno mnie to obchodzi.










Daj mi bucha, flaszkę tequili i pięć minut. Opowiem Ci o swoim życiu.









To nie śmierć rozdziela, lecz brak miłości.










niech kończy się świat. pojutrze, czy dziś. nieważne.













Nie żałuj niczego, co kiedykolwiek wywołało na Twojej twarzy uśmiech. Nigdy nie płacz przez coś, co kiedyś dawało Ci szczęście.









Pewnie, stań bliżej, poczuj mój zapach, podziwiaj. Uwielbiam, jak nie radzisz sobie z własnymi pragnieniami.











Powinni już dawno wcisnąć mi do ręki dyplom aktorski. Żaden aktor nie zagra tak dobrze jak ja obojętności wobec ukochanej osoby.









Prawda jest taka, że stoimy w szambie po uszy i robimy przysiady.










Nie boję się śmierci bo nie znam jej wcale, dzisiaj boję się życia, bo za bardzo je poznałem.



1 komentarz: