środa, 11 stycznia 2012

Te cholerne wspomnienia. Nie chcę ich.





przyjaźń? widziałem oka kątem, za horyzontem.











ludzie zaskakują mnie swoim chamstwem codziennie. nie mają granic.







Dobrze wiem, że czasem bardzo trudno mnie kochać, ale chyba łatwo zobaczyć miłość w moich oczach .










A charakter mam bardziej pociągający niż cycki.






Kogo chciałabyś widzieć, patrząc w lustro?






Świat pełen zepsucia, skurwiałej zawiści.






Mimo, że te wspomnienia bolą, nie chciałabym ich zapomnieć. w jakiś sposób są miłe.






I są momenty gdy uśmiechasz się do świata, bo wiesz, że możesz wszystko.







stań obok, przytul i powiedz, że już jesteś. tak niewiele, a uszczęśliwi, uwierz.









Moje życie jest, jak Moje włosy - trudne do ułożenia.







Jesteś osobą której mogę oddać swój ostatni oddech.






mam wille, brązowookiego chłopaka, telewizor 50 calowy i budzik, który mi to wszystko odebrał.





Po raz kolejny szeptem pierdoli, że mu zależy.











Gdybyś zobaczył szczęście, które dzięki Tobie miała, nie odważyłbyś się jej tego odebrać.






Marzenia są dobre , póki ktoś nie dowie się o ich istnieniu.





mamy tu trochę gorzkiej, więc będzie trochę głośniej.








i daj mi tylko jeden powód, a wstanę i pójdę dalej.






Codziennie popełniamy ten sam błąd oddając skrawek wnętrza ludziom, którzy w zupełności na to nie zasługują.









Biorę życie pełną garścią - inaczej nie warto.






Dziś potrzebuję jednego miejsca na ziemi, gdzie poza biciem serca nie liczy się nic więcej.









Z szukaniem faceta jest jak z mierzeniem spodni w sklepie: gdy coś nie pasuje zastanawiasz się czy przypadkiem nie masz za dużej dupy .










oni mówią, że Disneyland jest najszczęśliwszym miejscem na ziemi. widocznie nigdy nie byli w Twoich ramionach.






nikt nie potrafił zrozumieć krzyku jej źrenic .








Wiesz dlaczego ciężko uwierzyć mi w miłość ? Bo nigdy nie przeżyłam jej tak jak chciałam .







nigdy nie strasz mnie śmiercią, znam wszystkie kody na nieśmiertelność.








każdy człowiek jest jak Księżyc. ma swoją drugą stronę, której nie pokazuje nikomu.











Jak zawsze dźwięk jego głosu wprawiał ją w euforię.





usiądź ze mną parę pięter nad ziemią.








Fajnie jest mieć świadomość, że znalazłam grupę osób, które bez względu na czas i miejsce potrafią poprawić mi humor w niecałą minute.







ludzie mają irytujący zwyczaj pamiętania rzeczy, których nie powinni.








Nawet nie chce mi się płakać. Rozczarowana też nie jestem. Przecież wiedziałam, że tak będzie.








Tyle ciężkich chwil, tyle niepotrzebnych słów, tyle emocji złych na prawdę ostrych słów, nie udanych prób, przegranych ciężkich prób.







Za bardzo cenie sobie swoje własne uczucia, żeby bawić się czyimiś.









Idealni w oczach obcych, zbyt skomplikowani we własnych.









Przyszła wiosna. następnie nadejdzie lato, jesień, zima. minie rok, dwa lata, dziesięć. zapomnimy.






Są dni, których nie powinno być wcale.







w kieszeniach mam jeszcze jego niewinne uśmiechy. na pamiątkę.









Nie pierdol, że do siebie nie pasujemy. Powiedz po prostu, że mnie nie chcesz.








Wprost uwielbiam torturować się dobijająco smutnymi piosenkami kiedy jestem już w wystarczająco podłym nastroju.









Mam już dość biegania za szczęściem, może niech teraz ono pobiega za mną.










Robiliśmy błędy, wiem jesteśmy ludźmi.










nie wiem gdzie dziś jesteś i kto śpi w twych ramionach .









Pamiętam jak śmialiśmy się bez powodu.







Staraj się doceniać to co masz, chociaż nie zawsze jest łatwo.






niektórych ludzi Bóg powinien sobie darować .






czasami mam nieodpartą ochotę podejść do Ciebie i Ci wyjebać.










dopóki nie widziałeś moich łez, nie nazywaj się moim przyjacielem.









Dziś tracisz mnie po raz ostatni .








To są chwile gdy problem jest w każdym kroku.










W jego oczach zawsze widziała coś,
czego nie mogła zrozumieć.








Chodź, zjemy wszystkie gwiazdy,
sprzedamy słońce i porwiemy księżyc.
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz