wtorek, 29 maja 2012

Trochę starań i świat jest nasz.




To, kim się stajesz, jest ważniejsze od tego, co osiągasz.













Gwiazdy nie muszą już spadać, czterolistne koniczynki mogą zwiędnąć, konie zachować swoje podkowy, a porcelanowe słonie opuścić trąby. Mam już swoje szczęście.










Jeśli miałabym zacząć jutro od nowa wolę skończyć dziś wszystko bez słowa.












Czasem zbytnia świadomość świata sprawia, że zamykamy się w ciasnym pokoju i dopiero wtedy czujemy się wolni i bezpieczni.












 Zwykłe wywołanie uśmiechu na czyjejś twarzy znaczy dla mnie więcej , niż wszystko inne.











Nie skreślaj mnie ze spisu pilnych marzeń, nie skreślaj mnie na liście do zachwytu.
Nie skreślaj mnie, podkreślaj mnie.











Zbyt wiele w tym wszystkim mgły, zbyt wiele niedomówień i kompletnie niejasnych spraw.










Patrzył mi w oczy, a wszechświat po cichu się rozpadał.









Nie pojawiaj się, gdy wiesz, że niedługo znikniesz.













Jestem świadoma swoich wad, ale Ty też popatrz w lustro.










Wystarczy się wsłuchać w opowieść milczących ust.









pierdol to biegnij, nie oglądaj się.







Nie próbujmy udawać kogoś kim nie jesteśmy, nie próbujmy prezentować siły, której nie mamy.











może nie wystarczę, ale będę tuż obok.










jeśli nie pamiętasz, że jestem, pamiętaj, że byłam.





' Boże nie myśl o mnie źle `
... czasem jestem normalna.












trzeba zanurzyć się w innym świecie , by zrozumieć swój własny.

 










To zimny świat, jedynie łzy tu parzą.











spojrzeniem burzył mur który przed nim zbudowałam.










Każdego kolejnego dnia, dokonujemy niemożliwego.










Nie szukaj perfekcji, naucz się żyć z myślą, że wady są częścią doskonałości.













Nie ma nic gorszego od samotności we dwoje.














Zawsze kiedy Ty się opierdalasz, ktoś inny stara się by być lepszym od ciebie.









Lubimy robić światu na złość.







Za chwile, których brak.










Bo nam się wciąż jeszcze chce walczyć o kawałek nieba, który będzie tylko nasz.







Pamiętaj, że zawsze możesz na mnie liczyć. Pomimo morderczych kłótni, zaciśniętych do czerwoności dłoni i miliona wylanych łez.















Ufam. Tylko ostrożniej, bardziej czujnie niż mam w zwyczaju.













przeszłam wiele , razem przejdziemy jeszcze więcej.










Ale to właśnie jest miłość - nieważne co się stało lub stanie, my zawsze wracamy do siebie i wybaczamy sobie raz jeszcze.














trudno uwierzyć w słowa, gdy oczy widziały co innego.

















Są dwie rzeczy, których mężczyzna ukryć nie potrafi- kiedy jest pijany i zakochany.










Czuję smak chwili, choć była bardzo krótka.













Naiwnie próbujemy zatrzymać czas, który nigdy nie staje w miejscu.








czasami szczerość nas przerasta, Ciebie zabiła.








1 komentarz: