niedziela, 12 sierpnia 2012

...




łatwiej jest oddychać, gdy kochasz.








Przyjaźń, która się kończy, tak naprawdę nigdy się nie zaczęła.










Jeśli ktoś był dla Ciebie ważny, nie zapomnisz go. I nie ważne czy to był chłopak, czy przyjaciel, czy pies.










Czasem ludzie budują wokół siebie mur nie po to, by trzymać innych z daleka od siebie, ale po to by zobaczyć komu zależy na jego zburzeniu.












Ludzie skreślili mnie dawno, ale jest mi to na rękę.











wszyscy postawili na tobie krzyżyk i stracili nadzieję, że będą z ciebie ludzie.









wiem, że pochodzimy z dwóch różnych stron, ale może moglibyśmy spotkać się w środku?











gdybym znaczyła coś dla ciebie umierając, chciałabym umierać codziennie.











Dziś z całego serca życzę Ci okrutnie beznadziejnych dni i mam nadzieję wielką, że beze mnie skończysz gdzieś na dnie .











rzucę krótkie przepraszam i z twojego życia zniknę .















Bezsensem jest doszukiwać się sensu .













Nikt nie jest idealny. Dopóki się w Nim nie zakochasz .










Chciałabym móc powiedzieć żegnaj , ale to najtrudniejsze ze wszystkich słów jakie znam.













Przecież Ci mówiłam że będę za 5 minut więc przestań dzwonić co pół godziny .












nie obiecuj wiecznej miłości , bo nie każdy zna się na żartach .












Przywróć mnie do życia.













mogłabym cytować Cię godzinami, wszystko zapisane mam w pamięci.














Uczę się milczenia. Słowami można się zadławić.













Nie urodziłam się jako wredna suka, kiedyś byłam całkiem sympatyczna .











do kieszeni chowam najwspanialsze chwile, aby móc kiedyś wyciągnąć je wszystkie i śmiało powiedzieć 'momentami jednak byłam szczęśliwa'.













każda z nas jest jak księżniczka z bajki. po prostu niektórych bajek nie opowiada się dzieciom na dobranoc.












Nocą uczucia dochodzą do głosu, bo rozum śpi.











Nie mam nic bez ciebie, i bez ciebie nie chce nic.













nigdy nie bądź pewna, że jesteś jedyną osobą, której on nie może się oprzeć.











Bo trzeba widzieć centymetr więcej. Patrzeć centymetr wyżej i mieć o centymetr szerszy uśmiech.












Potrafię wybaczyć każdą wadę. Prócz braku obecności.











niesamowite, jak jedna, zwykła osoba, może znaczyć dla ciebie wszystko.












Ludzie spotykają się w różnym miejscu i czasie. Mijają, przechodzą. Czasem nic z tego nie wynika. Czasem wynika wszystko.













każdy wypalony szlug miał smak nieprzespanej nocy.












w sumie już nie czuje, że rozumiesz mnie.




nie pragnę zemsty, nie pragnę Ciebie, już nie warto.










więc kiedy wszystko straci sens dobrze wiesz, że będę wciąż na końcach Twych rzęs.











i myślę ile jeszcze mam kredytu w twoim sercu , połamany ludzik, bez ciebie wszystko nie ma sensu.









potrzebuję kilku godzin, bo chyba się gubię.












nadal Cię kocham mimo, że nie pytasz co u mnie, że w ogóle o nic nie pytasz.











lecz wszystko jest niczym jeśli nie mam Ciebie.












Rzucasz dla niego wszystko i w zamian nie dostajesz nic .










Bo lubię gdy się starasz, gdy z zazdrości Ci odpierdala.

 











Nie pozwólmy, by jedno słowo zniszczyło całe nasze życie.













 

Nie bądź bohaterem dla świata, bądź nim dla siebie.










Oddalasz się i bledniesz.













3 komentarze:

  1. świetne ♥

    ` lecz wszystko jest niczym jeśli nie mam Ciebie. `

    OdpowiedzUsuń
  2. Opisy, fotki - czysta magia. <3 ^^
    'Uczę się milczenia. Słowami można się zadławić.'
    'Nie mam nic bez ciebie, i bez ciebie nie chce nic.'
    'Bo trzeba widzieć centymetr więcej. Patrzeć centymetr wyżej i mieć o centymetr szerszy uśmiech.' - GENIALNE ♥
    świetnie opisują moją sytuację.. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham ten blog, stał się moją codzienną lekturą ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń