niedziela, 19 sierpnia 2012

the end.







upadłam, bo nie miał mnie kto utrzymać gdy tego potrzebowałam.









prócz ciebie nie ma mnie dla nikogo.









Nie ma ludzi idealnych, ale każdy na swój sposób jest cudem.










Nie chce słów . Chce obecności .












Gdyby płacili nam za błędy już dawno byłabym miliarderką .










Lubił nie dawać znaku życia i zostawiać ją samą na długi czas, mając wyjebane na wszystko co z nią związane, później wracać i mówić puste przepraszam, upierając się przy kocham, które działało na nią jak lekarstwo











Nigdy nie warto tęsknić za kimś, co do kogo nie mamy pewności, że śpi tej nocy samotnie.











Fałszywa miłość jest gorsza niż prawdziwa nienawiść.














Tak naprawdę w życiu nie ma nic cenniejszego niż radość w oczach osoby na której Ci zależy .














Chodź. Opowiem Ci bajkę o samej sobie. Wciągnę Cię w mój świat, w którym nie znajdziesz drzwi. Stąd nie ma powrotu. Zaryzykujesz?











chcę tylko się przytulić, nie mam ochoty na wielkie uczucie.













Wcale nie jestem tu dla Ciebie.











to wszystko powinno wyglądać inaczej, ale wolimy jebać wszystko, niż rozmawiać.














wypijmy za nas, nas których nie ma.











Ale kurwa nie chce widzieć Ciebie więcej, nigdy więcej.'











Pozostał nam już tylko niesmak, po tych kłamstwach ukrytych w dyskretnych gestach.












biec po linii horyzontu, zacząć wszystko od początku.













I nawet jeśli to życie zna już odpowiedź będzie dużo ciekawiej, gdy teraz nic nam nie powie.










Przyzwyczaiłam się do ich spojrzeń, śledzących mnie z potępieniem.












uwodzicielsko zaciągała się papierosem, a wydychany dym przesiąknięty był tęsknotą do mężczyzny jej życia.



















Albo się coś robi dobrze, albo wcale.
















A Ty jesteś przy mnie mimo, że Cię karmię syfem.














Bo ja jestem tym typem ludzi, którzy mówią szczere wypierdalaj i szczere kocham cię.












Nigdy nie jesteśmy tak bardzo bezbronni wobec cierpienia jak wtedy, gdy kochamy.













a może to właśnie Twój uśmiech sprawia , że czyjeś serce zaczyna szybciej bić.














życie jest do dupy, a później nadchodzi piątek.











A teraz patrz jak mnie nie ma.





To ostatnia notka, kończę z pisaniem bloga. Wrzesień - będzie szkoła, wyjeżdżam.
Będę wracać tylko na weekendy, a wtedy czas na odpoczynek. 
Może jeszcze dodam kiedyś jakąś notkę. 
Nie obiecuję.

Więc życzę udanego roku szkolnego, dobrych ocen i mało wagarów. ;D


7 komentarzy:

  1. Jak zawsze piękny wpis ♥
    Jestem zaskoczona faktem,że to ostatnia notka...
    Mam nadzieję,że jeszcze kiedyś gdy znajdziesz troszkę czasu do tego wrócisz, bo wychodzi Ci to świetnie.!
    Pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  2. noo nie : ( ostatnia notka :(
    Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś coś dodasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej..czemu ostatnia..jak zawsze piękna notka!!
    Trochę się zdziwiłam..no ale..myślę że tu kiedyś wrócisz.;)
    Pozdrawiam. ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeny... blog na którego wchodzę codziennie ... :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no, ja się nie zgadzam. Jak tak można pozbawiać mnie opisów na gadu-gadu ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieee ! .. : (
    Kocham Twój bloog ! ; //

    OdpowiedzUsuń
  7. Oniee-e-e! Ale cóż wszystko się kiedyś kończy. Bardzo szkoda, Twój blog był najlepszy! Niestety, ale masz swoje życie. Oj. :C
    W R A C A J!

    OdpowiedzUsuń