piątek, 20 maja 2011

;33




moje szlugi , moja kawa , mój zawał.











Zdzierać obcasy na nierównych chodnikach z puszką piwa w ręku , zapominając o całym świecie .














Zbyt głupi by zrozumieć co to znaczy wypierdalaj .















-Masz w sobie to coś. - No, wiem, tampona. :D

















nie wiem, co się dzieje. nie ogarniam, znikam.















pomiędzy byciem dobrym i złym jest jeszcze opcja, aby być sobą.















Czas zmian. Tych takich nieodwracalnych.
















gdyby rodzice znali myśli swoich dzieci, w Polsce brakowałoby szpitali psychiatrycznych.






odejść, nie mówiąc nic więcej...















Grasz nie fair, ja też zagram bez reguł.
















ja , ty , oni , bloki , browary , rap w głośnikach . to wszystko i jeszcze więcej znajdziesz pod słowem ' my ' .

















-sorki, która godzina? ?
-dochodzi 21. ?
-uuu, to najwyższa pora się poznać. ;d














przyzwyczaiłam się, przyzwyczajenie robi swoje .

















Ten świat nie ma miłości, ten świat na nas nie zasłużył.

















twórzmy całość zamiast być ułamkiem.
















W teatrze zwanym walką, przedstawienie w stylu hardcore.
















wanting to be someone/ chcąc być sobą






Czasami pomimo ryzyka musimy chwytać chwilę.















bylibyśmy dobrymi przyjaciółmi , ale nasza miłość zawsze będzie zła .

















to kwestia szczerości nie żaden wybór.
















usiadła i płakała bo nie wiedziała jak ma go zdobyć .


















Kolejna lalunia uniesiona z głową do góry, bo myśli że świeci .
















Inne zasady , ale cel ten sam , robić co się lubi , realizować plan .
















Szepty które nie pozwolą nam dzisiaj zasnąć jeszcze wrócą.

















nie mam cierpliwości do samej siebie .






















wątpię we wszystko, jestem tylko człowiekiem.


















nie przeliczaj nigdy przyjaźni na cyfry.
















żyj chwilą, tu powtórek nie ma.





The End . ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz