wtorek, 29 listopada 2011

Professor Green feat. Emeli Sand - Read All About It ♥ .







masz pustkę w twarzy i przeciąg w głowie, dziwko .








Papieros to śmierdzące ziele , z ogniem po jednej i głupcem po drugiej stronie .












Z nikim się nie ścigam, dlatego prowadzę.













zaliczmy ten świat jak ostatni menel kolejną swoją panienkę .




















Nasze serca pompują krew a łzy są słone. Wiem, że czasem sam tonę w morzu złych myśli i jedyne co z tego mam to psychiczne blizny.

















Ja wolę bluzę przesiąkniętą zapachem fajek, nie perfum.









ile razy jeszcze zasnę z tą myślą, że nie tak miało być?











z wami to ja mogę nawet koniec świata przeżyć.









Zgubiłam rozum i rozsądek w jego oczach .











Ile jeszcze w Tobie kłamstw?















Ze mną albo przeciwko mnie, wybieraj.













Ile jeszcze zdołasz znieść nieprawdziwych zdań o sobie?














Choć raz usłyszeć, że czyjś świat beze mnie nie miałby sensu.





:



Moja wyobraźnia podczas snu czasami mnie przeraża.













widzisz go, wysokiego, w szerokiej siwej bluzie z kapturem na głowie, w szerokich spodniach i zajebiście aroganckim spojrzeniu, które paraliżuje każdą część Twojego ciała i wiesz, że chciałabyś go mieć dla siebie, już tak na zawsze.













a między nami jakby ktoś trzymał klawisz spacji .











Ironia i sarkazm pomagają mi znosić głupotę innych.










1. kobieta ma zawsze rację.
2.jeśli kobieta nie ma racji, patrz punkt 1.













w jednym momencie mam ochotę napisać do Ciebie, powiedzieć co czuję i jak bardzo za Tobą tęsknie. ale po chwili, gdy przypomnę sobie, ile razy przez Ciebie płakałam, dochodzę do wniosku, że nie warto.







doszłam do wniosku , że skoro i tak skończę w piekle , to mogę po drodze zaszaleć.












chcę wrócić do tych momentów, kiedy uśmiechałam się nawet do pijącej właśnie herbaty. kiedy każda czynność sprawiała mi wielką radość, a uśmiech nie znikał nawet na minutę. tak, wtedy jeszcze wszystko się układało.












A gdyby została ci tylko godzina życia , z kim byś ten czas spędził ?













czuję się jak jakaś nimfomanka zamknięta w zakonie, kiedy przechodzisz obok mnie a ja niemalże przechodzę samoistny orgazm.















ciśnienie rozsadza mi głowę i chcę pić i wiem, że nie wiem co robię.













do gwiazd dosięgnę, jeśli tego będziesz chcieć.
 
 
 






Zdecydowanie urodziłam się ze zbyt małą ilością środkowych palców.













co znaczy być szczęśliwym? to powiedzieć: 'mam to w dupie' i uwierzyć.
















    
nie muszę używać siły. słowami ranię jak nikt.















Tylko pijany człowiek wypowiada trzeźwe myśli.
















niech każdy upadek wzmacnia nas.













I spójrz mi prosto w oczy. I mnie przytul i powiedz mi, że warto walczyć.













A ponoć tak niezwykle na nią patrzył.
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz